måndag 5 september 2011

Bara en vecka kvar

Idag har det varit världens segaste dag.
Det blev det ingen operation iaf. De avvaktar. så får vi väl se om det verkligen behövs en operation eller ej. Personal har sagt att detta kan äventyra min flytt! Det hoppas jag verkligen inte! Jag hoppas de har fel!
Just nu är allt personalen säger fel.
Är fortfarande inte trodd på. Jag är skyldig. Tackar för att mina föräldrar tror på mig <3 att ha dem vid min sida känns väldigt bra!

Tisdag den 13 närmar sig med stormsteg. Jag vill verkligen härifrån nu! Jag avskyr stället och hoppas aldrig mera återvända hit!
Det ska bli så. Det ska det! Jag vill, jag ska se till att det blir så!
Hoppas verkligen att jag får gå ut innan flytten. Så jag kan träffa min hund, min Ebba, innan flytten. Jag vet ju inte när jag får komma hem på perm igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar