onsdag 7 september 2011

Jag kommer bli en "Bree"

Jag kommer fan bli som "Bree" i "Desperate Housewives" när/om jag får familj xD
Jag sitter och läser recept, kollar program på tv och på datorm, köper/läser böcker. Är grymt intresserad av mat och rätter av alla dess slag. Längtar verkligen tills egen lägenhet då jag kommer ha möjlighet att laga mat. åh vad jag ska laga mat!
Min familj kommer inte sitta och äta färdigmat, nej, de kommer få stora ordentliga måltider. hahah De kommer bli lika trötta på fina stora måltider och kräva burksoppa nån jävla gång precis som i programmet ;-)

Idag har mammi varit här. Hon kommer inte komma igen föräns på söndag. Hon reser med syster på shoppingweekend idag... Hoppas de får en jävligt bra resa!

Och imorgon eller fredag ska de fixa benet. Själva sövningen är jag inte orolig för. Jag har sövts 20-30-40...(?) gånger. Men lite oro i magen liksom, för vad vet jag inte. Men det läker väl bäst om de fixar till det jag gjort, att det läker fortare. För brännskador läker inte snabbt, de tar evigheter för dem att läka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar