tisdag 13 november 2012

Flytt

här händer det grejer!
imorgon flyttar jag till talludden! Fick reda på det igår.. Blev väldigt chockad men otroligt glad!
Så imorgon lämnar jag livet innanför murarna! Talludden tillhär ju rättspsyk avd 64 men ligger en bit bort utanför murarna. Ingen larmbåge att passera igenom varje gång, inga larm som tjuter, inte alls samma stök som här! känns jättekonstigt att lämna avdelnigen, verkligen jättekonstigt. Men talludden har varit ett mål så länge och nu har jag uppnått det. YEAY

Idag har jag varit på sjukhuset. Jag har inte gjort något nu utan det var gamla saker som skulle "fixas" till. Så jag har varit sövd. Men det gick bra, är pigg och glad nu.

Fick permission till helgen så på fredag kommer jag hem över helgen. Och istället för thailand blir det gran canaria med mammi och syster. så det blir nog jättebra!

1 kommentar:

  1. Heja Julia, du är bäst! Du kommer vara saknad på avdelningen, men jag får hälsa på dig ofta på Tallis!

    SvaraRadera