torsdag 8 november 2012

när rätt blir fel

Vi har valt att inte åka till thailand. Så det blir en jul i varberg i stället.

Igår var jag i stallet. Jag fick rida på en liten ponny som var supersöt.
är så irriterad på mig själv. Skakar som ett asplöv när jag ska sitta upp på hästen.
Men igår kändes det verkligen bra efteråt. Det gick som det gick men jag var ändå nöjd och glad.

Jag äter ganska bra nu. Men jag mår inte bra. Jag har hela hela tiden en stor kamp i mitt huvud om jag ska äta eller inte. Men jag äter, jag vill inte gå in i en sån period just nu då jag knappt äter något. men jag vet liksom inte hur länge jag orkar hålla på. Men jag väljer ju frivilligt att äta. ingen tvingar mig. och det är det som får mig att må så dåligt över det. Jag kan välja att låta bli men jag gör det inte. Det är fel i mitt huvud även om jag vet att äta måste man, det är normalt och man måste helt enkelt så väljer jag det felaktiga valet som egentligen är det rätta. Jag har ju energi och orkar hålla på med aktiviteter som tex ridningen. Men endå känns det så fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar