onsdag 28 november 2012

Vågar ej lita på dem

Idag har jag bytt rum. mitt "gamla" rum var jättelitet. nu hade ett annat blivit ledigt så jag bytte. Det är galet hur mycket prylar jag har. ;)
Har även varit i skolan idag, det gick bra men jag är lite sur på migsjälv! Jag pluggar knappt så jag har inte kommit så långt i kursen. Men det ska jag verkligen försöka ändra på.

Mina tankar kring glas, pennor, knivar osv är igång. men det är bara tankar inga handlingar. Jag var/är lite orolig hur mycket jag kunde berätta för personalen om mina tankar, utan att bli tillbakaflyttad till avdelningen. Jag var/är rädd för att vara för ärlig och säga något som gör dem rädda och oroliga och skicka tillbaka mig in.
Men... personalen har jag nu pratat med. De säger att av bara mina tankar kommer de antagligen aldrig skicka tillbaka mig. Det är först när tankarna blir handling och de inte kan ha kontroll på situationen här ute. När det inte blir säkert. Vet ej hur mycket jag vågar tro på det här. Jag börjar tro mer och mer att det verkligen är sant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar