söndag 25 november 2012

Första gången sen flytten

Igår var jag och tittade på den andra ridgruppen. De var bara 4 stycken som var med i lördags. Nivån på gruppen var mycket lägre, men jag tror att det är det jag behöver. Backa och lära om. Det tror jag blir jättebra.

Dagen har vid flera stunder varit full av glastankar och knivtankar. Det är första gången sen flytten som jag fick starka impulser att skada mig. Adrenalinet var på som tusan och allt jag kunde se var alla glas överallt. Knivarna var framme, visserligen fastkedjade, men min hjärna sa bara "gör det, ta kniven!". Men jag klarade att kämpa emot. Jag är väldigt glad över det, mår mycket bättre nu även om tankarna finns där inne fortfarande. Jag har tankar på hur jag skulle kunna skada mig nästan hale tiden, men det är inte föräns de där riktigt starka impulserna och adrenalinet kommer som jag agerar. Så tankarna stör mig inte, jag kommer nog väldigt väldigt länge se alla saker överallt som jag kan skada mig med, jag scannar av ett rum automatiskt nu. Kanske att det aldrig försvinner?

1 kommentar:

  1. Så bra gjort av dig att stå emot. Du är grymt stark o skit duktig :). Fortsätt så!! Kämpa på , det blir bara bättre o bättre, ju mer du klarar.

    SvaraRadera