fredag 16 november 2012

Mer frihet

Nu är jag på talludden. Jag ska hem idag på permission över helgen. yeay
jag har fyllt rummet med alla små (och stora) saker jag har. Fattar inte hur mycket man kan samla på sig och ta hit på ett år!
Men än så länge känns det jättebra att va här. Jag har ju fortfarande "min" person med mig över allt. Vak kan man kalla det men ändå inte. jag får lite frihet men lämnas aldrig själv under en längre period.
i helgen ska jag köpa julpynt till mitt rum, för det får man ha här. Jag ska även köpa en kamerafri mobil för det får man också ha här.

3 kommentarer:

  1. Vad kul att du kommit så långt! Grattis! :) Måste kännas skönt att äntligen se att det går framåt för dig. Håller mina tummar. Kram!

    SvaraRadera
  2. Tjat-Matilda igen ;)16 november 2012 kl. 22:56

    Hoppas du får en riktigt bra helg hemma!

    SvaraRadera
  3. Hej Julia!
    Jag undrar lite vad du får för hjälp där du är och om du tycker att det har hjälpt dig? Du har ju varit på flera andra ställen, är detta det stället som hjälpt dig mest? Kram och lycka till!

    SvaraRadera