tisdag 12 november 2013

Dumma balans

Jag har verkligen ingen balans kvar
Jag har ramlat tre gånger idag... Inte så kul. och är helt förvirrad. Och mitt minne är sjukt knäppt!! Det var en som frågade vad jag gjorde igår. Jag hade ingen aning! Jag vaknade i natt och frågade vad klockan var. tre sa de.tre sa de. Jag Trodde de menade eftermiddagen såjag ville få upp.. Fan..

Och vad vi gjort i helgen. Då funderade jag en stund och sen sa jag sa att vi spelat bingo och gjort hamburgare. Men det vi gjorde helgen innan och inte vi hade gjort i helgen som just var.
Har inte behövt börja med matskiten än. De ska ta blodprover på mig imorgon ochså är det rond.
Sen får jag väl se när jag ska börja med det.
Får väl se om det kommer bli några förändringar.

Det har varit totalt kaos här i eftermiddag/kväll. Inte för att det är roligt men folk har dunkat huvudena i väggen i takt. ;-) nej men för att var seriös så folk skrikit och härjat... Skitjobbigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar