fredag 1 november 2013

Min musik topplista

Utan inbördes ordning

Hurt - Johnny Cash
Give it all up - Amy Macdonald
Back were I was - The Hereafter
You can't kill rock'n'roll - Sugerplum fairy
Tusen bitar - Björn Afzelius
 Uncover - Zara Larsson
Solice - Andreas Jonsson
Only teardrops - Emmelie de Forest
The story - Brandi Carlile
The scentist - Olle Hedberg
The Winner takes it all - Thomas Di Leva
Whem i held ya - Moa Lignell
What ever they do - Moa Lignell
My skin - Natalie Merchant
Keep breating - Ingrid Michaelson
Only hope - Mandy Moore
Child's Anthem - David Garret
Who wants to live forever - David Garret
Som en blomma slår ut - Dajana Lööf
Disease - The Ark
Any other world - Mika
This sad bouquet - The Ark
Boys Don't cry - Ulrik Munther
Run - Snow Patrol
Set the fire to the third bar - Snow Patrol
This is the life - Amy Macdonald
Ghost Love Score - Nightwish
Take on me - A-ha
Only you - Yazoo
The show must go on - Queen
Klåparen - Kent
Stripped - Depeche mode
Love story - Taylor Swift
Blasphemous Rumours - Depeche Mode
Never let me down againg - Depeche Mode
Shake the desease - Depeche mode


Idag hoppas jag att jag får de där jävla vita vinterkängorna som jag beställde för 2345435 dagar sen.
Jag blev så... Jag vet inte.. glad? Det var ju halloween i går och vi har en pantkassa. Vi dricker ju en jävla massa läsk här så när vi pantat lägger vi det i en burk. Så igår bestämde tjejerna att vi skulle köpa lite godis och läsk för pengarna efter som det var halloween. Så de köpte massa gott i solrosen. De köpte massa fanta men så hade de köpt pepsi max till mig för de vet att det är i pricip den enda läsk jag dricker. Jag tyckte de var så söta som hade tänkt på mig.

Jag mår inte så bra idag. Jag tänker väldigt mycket på mat och vikt idag... ..
Känns som om jag går upp i vikt genom att bara titta på maten.
Jag är ändå sugen. Jag är så jävla saltsugen. Så på nästa solros som är på söndag ska jag köpa cashewntten och suga på, så jag får den salta smaken.
Jag åt lite dressing härom dagen. Jag tror Jag gick upp av det.. Fitta.... DummaMig.
Jag skulleinte gjort det. Det har fastnatt i min hjärna och mina hjärna är dum. Den är på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar