torsdag 7 november 2013

Ett sjukhusbesök som slutade illa

Jag skulle till ortopeden idag. Resan dit var inga problem och det som häde varINTE planerat.
När vi satt i väntrummer ser jag en tidningshylla gjord av glas. Jag vick dit och började sparka på den.
e tog tagi mig och jag sa att jag klarade av en undersökning. Men på väg in till undersökningsrummer såg jag en jävla massa glas över allt!
Det blev för mycket och jag kunde inte styra mig själv! Det var en man som jobbade på 66:an där så de släpade in mig i ett rumm och höll fast mig. Det kändes som jag inte fick luft. Jag hade PANIK!!!
Personalen ringde efter förstärkning och det kom två till. När vi skulle in på kliniken fick jag fullständig panik. Jag skrek som en jävla stucken gris.
Jag är så rädd för näringsdryckerna och sonden...!!!!!!
JAG VILL INTE!!!!
Så det var min hjärna som sa till mig att skada mig för att jag skulle börja "äta".

Jag vet inte hur jag ska fixa det. Igår fick jag välja smak på näringsdryckerna. Det fanns väldingt många och välja på. jag valde typ jordgubb eller nåt sånt. Jag ska läsa på flaskan imorgon.
De börjar med detta på efter helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar