tisdag 5 november 2013

Lite nya regler

Vaknade idag av en skrikande, hysterisk patient 05:30. Inte så jävla kul.

Det har blivit lite nya regler. Jag tror det beror på anmälan jag gjorde på kliniken.
Den där händelsen då jag lämnades ensam på mitt rum. 
Jag kommer inte få lämna obsen utan ett skriftligt godkännande av läkaren.
Den som vaket ska ha en röd bricka på sig och även en telefon. Den som har det får t ex inte ha klädet eller annat i händerna för att alltid vara berädd.
Jag vet inte om detta bara gäller mig eller om det kommer gälla alla med en trea.

Jag kommer ha batteriet i datorn. Så jag kan ha här nere på obsen. Men nu är den hos säk och säkergetstejpas och ska eventuellt röntgas och sniffas an av en hund.

Jag fick ett sms från telenor idag att min iphone fanns att hämta ut, i Varberg... Men de kommer skicka den hit nu. Men ipaden kommer skickas till Varberg så den får pappi ta med när han kommer den 16/11. Den gick inte att skicka till Växjö. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar