söndag 3 november 2013

Jag kunde själv!

Är så jävla sur. Jag får inte tabletter mot dålig mage när jag varken är förstoppad eller har diarré av vissa sjuksköterskor. "Det finns en jättebra medicin mot det, den kallas mat". Jag kan ju fan inte äta!

Igår ringde jag telenor aldeles själv och uppdaterade mitt abonnemang! Vi pratade en lång stund och efter ett långt samtal hade vi kommit överens om ett abonnemang som ger mig men rosa iphone 5c och en vit ipad air! :D:D:D:D:D är typ skitglad. De kommer på torsdag, fredag nångång men de måste gå genom säk och röntgas och en knarkhund måste sniffa på dem först innan jag får dem.

 Igår spelade vi bingo på avdelningen och jag fick gå upp från obsen och vara med!
Jag vann brun hårfärg så idag ska jag färga håret brunt. Så hejdå till det blonda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar