måndag 4 november 2013

Ny hårfärg

Igår färgade jag håret med hårfärgen som jag vann på bingot. Men jag sprade topparna blonga. Är jättenöjd faktiskt. Det var en annan obspatient som hjälpte mig.
Igår pratade jag med sjuksköterskan som har lite mer makt än de andra. Jag kommer få tvätta händerna igen i stället för de där jädra våtservetterna. Så igår på solrosen köpte jag egen tvål som luktar gott.

Och jag kommer få in min dator idag, Så jag kommer få sitta i samtalsrummet uppe på avdelningen och användenda den. Anledningen till att jag inte vill använda den på obsen (det finns inga elutag på rummen) är att jag plockar ur batteriet och kör den bara med sladden. Använder bara batteriet använder jag bara när jag behöver det t ex när jag ska någonstanns. Jag måste lägga in allt i iphonen i itunes så jag kan lägga allt i den nya telefonen sen.

På onsdag är det rond. Då är det rond och jag ska fråga om jag får åka till någon butik och köpa en dator och tillbehör till mina nya leksaker. Jag borde få. Jag har inte skadat mig på ett tag och inte heller stält till det på något annat sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar