fredag 29 oktober 2010

Hypernervös

Imorgon bär det av till stockholm! Yeay...!
Idag har jag inte pluggat ett piss.. Det har mest blivit tv.
Var hos Ra en sväng och hämtade medicin innan. Hur vi ska lösa det i framtiden vet jag inte. Hon tycker det inte känns så där skitbra att ge min medicin varje måndag när jag är på väg till skolan. Och det kan jag förstå.. Hur ska hon kunna hon kunna lita på att jag inte gör samma grej igen? Jag måste ju få med mig min medicin till skolan, så jag måste ju ha den själv.
På fredag på lovet ska mina föräldrar ha ett möte med skolan. Men jag tänker INTE va med, det pallar jag inte. Men de vill ha mig kvar, och jag vill va kvar. Eller det vet jag itne om jag vill.. Eller klarar.. Gaah, jag blir tokig för jag vet inte om jag ska välja att gå kvar eller ej. Jag vill samtidigt som jag inte vill.. Jag blir TOOOKIG!
Och en vecka hinner jag gå i skolan efter lovet. Sen är APU! HERREGUD JAG DÖR!
Men det är våran första APU så alla ska vara på skolans olika alternativ. Jag ska va i stallet, och det var ju tur iaf. Men ändå, JAG DÖÖÖÖÖÖR! (APU=praktik) Jag blir hypernervös alltså!
Hela jag är ett enda hypernervöst äckel nuförtiden. Jag är hypernervös jämt alltså.. Gaah..
Jag vill bara slänga mig framför ett tåg och dö.. Samtidigt som jag vill leva.. Och skära mig. Jag har faktsikt inte skadat mig på nästan två veckor nu.
Ivkäll är det idol. Yeay.
Imorgon är det ridning, och vi ska få nya hästar tror jag och jag hoppar VERKLGIEN att jag lyckas bättre imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar