måndag 4 oktober 2010

Det blev itne som planerat,..

Flera av såren är läkta och det är bara två som är liksom öppna nu.

Var på gekås igår. Där försvann 2000 ungefär.. Bra haha.
Köpte massa nödvändiga saker, men såklart också onödiga saker.
Men bland annat köpte jag en till våg, så nu denna veckan ska jag väga mig på båda varje gång, för att se skillnaden och så. För sen ska jag ha den ena hemma och då vet jag om jag ska dra av el lägga till nåt hg eller två.

Imorse var jag hos U-C. Det gick bra. Hon är väldigt trevligt och bra.

Första lektionen idag pratade vi lite om diagnoser, alltså de som de flesta i klassen har.
Alla fick säga sina diagnoser om de ville, alla sa sina utom jag. Jag är den enda som har "autismspektrumstörning".... Och det har ingen annan med att göra med.. Eller vet vad det är heller och jag ville inte att läraren skulle behöva informera alla om min diagnos.. Eller fan svårt att förklara varför men jag ville verligen inte säga.. så det gjorde jag inte iaf..

Ivkäll är det häst. Fan vad jag längtar. Men först ska jag och Alexander laga mat, som jag inte får äta av. För nu jävlar är det straff.. Fan.. Igenting får ätas.. Och så är jag tjock som fan efter helgen jävla skit. Äckel..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar