torsdag 31 oktober 2013

Ny dag

Jag börjar se positivt på livet igen. jag tror att det är påväg att vända igen!
Jag känner det på mig.Nu tror jag det var fem dagar sen jag skdade mig!
Men jag tänker inte börja äta! jag tänker inte! Men det är ett låst läge.
Jag vill ju ha behandling för att börja äta men kan inte påbörja KBTbhenadling föräns jag äter igen.
Så hur ska vi göra? jag vet inte?!
Just nu ligger det en bläckpenna framför mig. En personal bakom mig. Jag kan ta pennan och skada mig.
Jag är frästad. Jösses... Men jag gör inget. Jag kan stå emot. JAG KAN!!
Eller kan jag? JA det kan jag!
Jag gav precis pennan till persoanlen bakom mig.

Igår fick jag frågan varför jag hade ortoserna. Jag vet fan inte?
Är det för att skydda armarna från mig själv eller för att jag inte ska röra dem för mycket eller varför är det egentligen?
bra fråga. Det måste jag ta reda på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar