torsdag 9 juni 2016

Taggad

Igår åkte jag till farmor. Vi ska till Island nästa torsdag (om bara en vecka!!!!). Så vi pratade massa om resan och sedan satt vi alla tre (jag, farmor och Ebba) och hade det gott i solen. 
Vi har planerat resan ett tag nu. Och snart drar vi! Bara farmor och jag, ska bli jättespännande! Har beställt linser eftersom jag är inne på sista paret så jag inte står där på Island utan att kunna se xD. Flyget går tidigt på torsdag morgon. Vi stannar 4 dagar.
Längtar! Och nu är det bara en vecka kvar :-D
Och i morgon åker jag, mammi och puppan till Böda sand. Den jättestora campingen på Öland. Vi ska bo i stuga två nätter. Så igår var vi och köpte lite grejer. Jag köpte en solstol och en soldyna. Sedan köpte vi lite mat och så. De har en hundstrand där så det är perfekt. Tänkte ta med ett paraply som Ebbisen kan ligga under så hon får lite skugga. Så i morgon kör vi dit. Det tar ca 5 timmar så vi åker ganska tidigt. Hoppas verkligen vädret är bra. De har även pool och vattenland där :-D
Jag har ju sett programmet på 5:an om Böda. Så jag har velat åka dit så hittade vi en bra deal så vi bokade två nätter i stuga. 

Nu är puppan hos mig och sedan ikväll åker vi hem till mammi och utgår därifrån i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar