lördag 4 juni 2016

Pyjamasparty

Nu är Ebba hos mig. Hon ska sova bär för första gången! Hon sover här till i morgon. Vi ska ha det så mysigt. Älskade puppan. Dock har hon väldigt ont av värmen. Men som tur är är det väldigt svalt i min lägenhet. Får ta min medicin lite senare ikväll så hon får en hyffsat sen kvällsrunda.

Ikväll är det final i dladiatorerna! Typ ett av väldens roligaste program. Igår var det 3 sjuka/skadade som fick bytas ut. Måste vara rekord. Hade varit grymt kul att själv få tävla mot gladiatorerna i alla häftiga och roliga grenar. Själv hade jag helst velat möta Bullet. Hon är klart min stora favorit. Eller NEJ, jag skulle inte vilja möta Bullet. Hon skulle krossa mig totalt ;-). Mina favvosar är Bullet, Björk, Pansar, Hero och Pheonix! Den absolut mest skrämmande är helt klart El gringo! Fett läskig man!

Har handlat en jävla massa dricker idag. Viktigt att få i sig vätska när det är så varmt. 
Slutat med caprisnne sen en tid tillbaka, dricker multivitamin i stället. Mindre socker och mindre kalorier och Jävligt gott och törstsläckande! 

Precis kollat klart på hela prison break. Sista avsnittet var sorgligt!
Nu har jag gett mig på heroes! Grymt bra. Var så länge sedan jag såg den!

Har tecknat sommarkort på friskvågen i 90 dagar. Ska styrketräna i morgon tänkte jag. Gött att komma igång igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar