lördag 11 juni 2016

Vilket paradis!

Är nu i en jättefin stuga på Böda sand! Stugor är i princip nybyggd och vi har även egen toa och dusch.
Vi satte oss i bilen igår på morgonen och körde och körde. Det var långt. Tog ca 5 timmar. Men tillslut va vi framme. Vi checkade in och sedan gick vi runt och kollade in läget. Stranden var så lång och havet alldeles klarblått. Hela campingen är gigantisk. Jag kände mig så nöjd över att äntligen vara här! Jag harnu sett Böda på tv och det verkade så najs! Och jag kan säga att det var verkligen lika grymt som på tv. Ebbisen har Det också gott. Hon ligger gärna och solar på våran altan. 
Igårkväll spöregnade det och vi var lite oroliga över att vädret inte skulle vara så bra idag. Och när vi vaknade var det väldigt kallt! Men efter några timmar hade solen värmt på och vi begav oss till badlandet. Egentligen kostar det 80 kr per vuxen men i det paketet vi bokade ingick det gratis inträde under våran vistelse här. 

Det var som om vi var i Spanien! Solstolar till tusan och flera pooler och vattenrutschbanor. Efter att ha solat en stund hoppade vi ner i poolen med alla vattenrutschbanor. Det var så kallt i vattnet men efter att ha doppat sig var det riktigt skönt. Det var nästan inget folk efter som det är lågsäsong här vi. Vi åkte och åkte och åkte. Det var två superhärliga banor som vi åkte typ 30 gånger.

Vi ska vi snart äta kvällsmat och sedan gå med ebbisen till hundstranden!
Känns så tråkigt att vi måste åka hem igen i morgon. Men jag lovar, JAG KOMMER TILLBAKA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar