tisdag 9 augusti 2016

Intro

Idag har det hänt en hel del!
Jag var i skolan helt själv, på det första mötet. Fick ha sällskap av personal från busshållsplatsen till skolan. Len när vi kom fram till Miroi sa vi hej då och jag gick in i byggnaden!
Var så jävla rädd, mina händer skakade! Men när jag gick in i salen och satte mig gick de jättebra! 
Vi va väl ca 20 som ska gå USKutbildningen. Det va väldigt mycket online! Men utbildningen är ju på distans. Komme nog ta ett tag att lära mig allt p plattformen.
Men vi läser 20 p i veckan. Och jag komme utnyttja handledningen ganska mycket! Men kursen startar på måndag och jag kommer då börja med specialpedagogik 1. 
Detta känns riktigt bra och jag är riktigt jävla stolt över mig själv!

Sedan var det dax för stallet! So. Jag har längtat, hela jävla sommarn! Trodde jag skulle bli sen och inte hinna göra i ordning hästen. Men jag kom hyffsat i tid och några hade varit mycket snälla och börjat göra i ordning ho om. Fick den finaste av del alla. Spotty. Han är otrolig. Han är dn absolut bästa hästen jag någonsin ridit på!

1 kommentar: