fredag 19 augusti 2016

Ont i magen

Jösses! Jag har ont i magen! Jag har lämnat in min första inlämning nu. 
Det gick jättebra första handledningen i tisdags! Handledaren kickade igång mig. Sen har jag gjort mycket hemma och sedan var jag på handledningen igår. Det känns jättebra. Det är samma handledning för alla som går vård och omsorg.var så jävla nervös innan handledningarna. Men jag kastade mig på bussen helt själv och det gick ju skitbra! Igår började jag 8.30 så det var bara att gå upp tidigt! Slut på sena mornar. Det är handledning tis 13-16, tor o fre 8.30-12. 
Men jag har filat på min inlämning några dagar så och bestämde mig för att inte pilla mer på den. Min lärare kommer ge mig feedback online. Har satt upp att jag vill ha ett D och då kommer läraren ge mig feedback så att jag når det betyget. Sedan om man får högre är det ju så klart ok det också ;-).
Men nu har jag som sagt ont i magen.. Tar upp till fem arbetsdagar innan hon hör av sig. Nervöst!
Men det känns bra och jag är nöjd. Har inlämning varje fredag men man har fram till söndag natt på sig innan man får en varning. Men lärarna rekommenderade art lämna in på fredagen så man får helgen ledig..!

I morgon ska jag och mammi ut i skogen och plocka svamp. Yeay! Jag har skaffar mig en riktigt svampkorg tull och med :-D. Var länge sedan jag gjorde det kan jag säga. Blir lite ledsen om vi inte hittar nån. ;-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar