lördag 26 maj 2012

frestelser

Igår var vi et gäng patienter (+personal) som var och åt på Grand Samarkand. Det var trevligt och gott. Jag åt thai. Men fy fasiken, frestelser överallt! Jag fick verkligeken kämpa, ville inte utsätta de andra tjejerna för någon skit varken där eller efteråt för att jag tagit något med mig därifrån. glas, bestick, kryddkar m.m... men bra gjort julia.

Idag har vi varit willys och min dagsform var så mycket bättre än igår så då är det inga problem att utsättas för frestelser liksom.

Rent allmänt är läget inte så bra. Men jag har inte gett upp!

1 kommentar:

  1. Hejsan.
    Jag hittade din blogg av en slump då jag sökte på Egehem. Är du på avd. 64 nu i Växjö? Kvinnoavdelningen.
    Har nämligen varit där själv så jag känner ju till obsen och talludden...

    Hur har du det där nu?
    Vilka personal är kvar? Min stora fråga är; är Bo (Ko) kvar???

    Hoppas du kommer att må bättre snart :)

    SvaraRadera