söndag 6 maj 2012

Toppendag med mammi

igår var jag på stan med mamma! Vi var först i simhallen. Det var skitmysigt. Vill hemskt gärna göra om det! Mycket varmt vatten, det var nog det bästa ;)
efter det vandrade vi ner på stan och käkade lite. mums mums, sallad. Kan numera äta råkost och det är jag väldigt glad och stolt över. Vi vandrade runt lite på stan, ingen stress eller nånting. Tog en fika, fan vi hade verkligen en TOPPENdag!! och nu har jag fått hit min älskade dator!

När jag kom tillbaka var det dags för lite matlagning. Vi lagade pasta med köttfärssås. Gjorde en vegan till mig, den blev mycket god. Flyttat upp har jag också. Och jösses vad jag sov gott inatt. Drömde en dröm som bevisade att jag har mitt undermedvetna på min sida! Drömde att någon kastade en glasflaska på marken som skar upp ett sår på benet på mig, och istället för att ta glaset och fortsätta skrek jag "håll fast mina händer, håll fast mina händer". Känns bra, att ingen del av mig vill över huvud taget.

Idag ska vi på "bakluckeloppis". Det är på stortorget. Det ska bli kul och intressant. Kanske man hittar några riktiga fynd?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar