onsdag 9 maj 2012

Så onödigt

Igår gjorde jag något väldigt onödigt. Jag vägde mig. Ingen annan fick se, men det var så onödigt. Nu är det helt kaos och jag mår inte alls så bra när jag tänker på vad den visade. Kan inte släppa detta..
Men varför skulle jag göra så.. nu är min hjärna dum och jag blir "hackad" på av den. Dumma jag.

Annars idag händer det väl inget särskilt. Förrådet är öppet så idag ska jag skicka dig nån personal som får leta reda på min sladd så jag kan komma ut på nätet när jag är ute.
Frigång såklart, och promenad.
Och det bästa av allt: GREY´S är ikväll!

2 kommentarer:

  1. Det är viktigt att kunna/våga möta det som är jobbigt. Ibland blir det motgångar.Du klarar det! Du är stark o envis. Tänk på allt bra som du förlorar om du låter dig besegras av "det onda" o på allt bra o härligt som du får göra nu. O bättre blir det!! Heja dig du är bäst!!!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du ska ge din hjärna en riktig punch och be att den ska gå och finna ngn annan å hacka på för dig påverkar den inte längre. Den kan ligga o gnälla men du tar inte åt dig. Genom att acceptera "trollen" i hjärnan, låta dem komma, för att sedan passera vidare så låter du inte dem påverka dig! Du är så fin!

    SvaraRadera