måndag 7 maj 2012

Nu är det dags för räkning igen!

Igår på loppisen hittade jag faktiskt lite. Jag köpte en tröjja och lite cdskivor och en bok om hur man målar det man ser. Det var en mycket trevlig eftermiddag. senare på kvällen spelade vi kubb. kul!

Idag har jag fått måååånga ja. Inte ett endaste nej faktiskt. Jag ska (om allt fortsätter som det gör alltså) få åka hem om tre helger! Och dessutom sova hemma! det blir min första perm. Om allt fortsätter såhär kommer jag få perm runt midsommar också. Idag fick jag även utöökad frigång. så nu har jag STORA området 2 x 60 minuter. Och jag ska gå till badhuset lite då och då. YEAY.

Idag har jag varit en sväng på talludden och ute på mina frigånger. Jag känner mig verkligen... fri är fel ord med lite friare. Jag hade med min dator ut på frigången. satt ute på en bänk vid sjön och pysslade lite. Men jag blir så trött... De hittar inte min sladd så jag kommer inte åt internet ute, fan, de får helt enkelt se till att hitta den bara.

Jag har faktiskt varit HELT skadefri i hela 47 dygn! Inte en endaste rispa! Jag är så jäkla glad över detta. förvånad men otroligt glad. och stolt
Jag ska minsann slå mitt förra rekord på 148 dagar.!

3 kommentarer:

  1. Gott att höra! Vad duktig du är!!

    SvaraRadera
  2. Rätt tänkt, rekord är till för att slås. Det är så otroligt att roligt att se o höra om alla positiva saker du hittar runt omkring dig i vardagen.

    SvaraRadera
  3. Hejja dig! Du ska va stoltast av alla!

    SvaraRadera