lördag 12 maj 2012

jodå..

Dagarna rullar på. Livet känns bra.
Jag är ute på mina frigångar och jag är med på aktiviteter.
Igår var det friskvård, skönt!
Idag skulle vi egentligen till "växjösjöns dag" med lite uppvisningar på sjön och så men det är så dåligt väder så det blev inget. istället ska vi till willys och panta och handla lite.
Jag skulle verkligen behöva ta en dusch, det var över en vecka sen sist. Men jag hatar det. Jag hatar att se min kropp som den ser ut nu. Jag vill inte, men duscha måste jag ju tillslut.

Om två veckor är jag hemma! Jösses, jag planerar inte att göra nåt speciellt. Bara ta det lugnt. Men oj vad jag längtar!

Och jag har nu hittat ett yrke jag bestämt mig för att utbilda mig till, det är något jag verkligen vill bli. Djursjukvårdare. Det är något jag vrkligen ska sattsa på! Men först måste jag läsa en massa ämnen, så jag har att göra ;)

1 kommentar:

  1. Förlåt för jag inte svarade på dit söta brev du skickade men har inte haft ork att skicka iväg det jag skrev. Ligger inlagd just nu men har kvar din adress :) Och kul för dig att du ska få komma hem :) Kram på dig

    SvaraRadera