måndag 21 maj 2012

Obsen igen

jaha.. Då är jag fast på obsen igen. Jag har inte kvar mitt rum på avdelningen längre.. Jag har inte kontrollen kvar på samma sätt alls över mitt självskadande.


Fan... Varför blir det såhär hela tiden? jag förstår inte vad jag gör för fel...

Jag är rädd vad jag kan hitta på, jag vill inte skada mig men jag vågar inte lita på migsjälv alls. Jag mår allmänt dåligt. och min motivation är inte alls lika stark. Jag vet att allt kan vända över en natt och att imorgon är allt bra igen. Det är skitjobbigt men så funkar jag. Men nu är allt förstört och jag får börja om,... Igen. Allt gick ju så jäkla bra och nu har jag sabbat det känns det som.

Men ridningen får jag ha kvar ialla fall! Så jag längtar tills imorgon! Verkligen jättemycket!
Men frigången är indragen.

2 kommentarer:

  1. Det är okej att falla! Du har levt ett destruktivt liv så länge och det vore helt orealistiskt att tro (även om jag vet att man gärna vill) att det bara vänder en dag utan att man trillar ner igen någon gång. Du kommer tillbaka, tar dig upp igen och börjar på nytt. Se inte detta som ett misslyckande utan som en bra bit på vägen emot ditt mål! Du kan, precis som alla andra och det är många som hejar på dig. Det är du som har makten, över dina tankar och känslor. Du är den enda som kan bestämma hur resten av ditt liv ska bli. Kram!

    SvaraRadera