fredag 4 maj 2012

Hej då obsen

YEAY. imorgon kommer jag få flytta upp på avdelningen. HEJ DÅ OBSEN 4ever!
Jag ska minsann bevisa att jag klarar det denna gång. fjärde gången gilt!

Imorgon blir det perm några timmar med mammi! Det ska bli jättemysigt och roligt. Äventyrsbad är ju så kul..! Det som stör mig lite är att det schampoo m.m. jag tar med mig dit måste jag sedan kasta. Får ej ta in mat/dryck och inte heller flytande grejer. typ schampo och sånt. Så irriterande!
Iförmiddags var det dags för veet inför simhallen. Här inne finns det en risk att bli mycket hårig xDxD Haha. Så nu ser mina ben ut som tjejben igen ;)

Snart är det dags för friskvård. Yeay på det med. Vettefasiken vad jag ska hitta på idag. Kanske cykla lite.
bara 3 dagar kvar till utökad frigång! :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar