söndag 29 september 2013

Dag eller natt?

Jag har helt rubbat min sömn! När jag vaknar på nätterna tror jag att det är dag och när jag sover på dagarna och vaknar tror jag att det är dag.
Har i princip sovit hela dagen.. Har ingen koll på vad jag har drömt och det jag gjort .
Jag vill ha min sömnmedicin tidigare idag men sjuksköterskan som jobbar ikväll vägrar ge mig den tidigare för att den är ordinerad till klockan 22
Men alla andra sjuksköterskor brukar ge en den tidigare om man vill ha den gå och lägga sig lite tidigare!


Jag mår kasst. Inte så jag vill skada mig. Men hjärnan är inte snäll, den säger en massa dumma saker...!

Nu har jag dragit ner på rökningen som fan, röker väl typ fem om dagen . Förr kunde jag röka 1,5 paket varje dag!!
Det är inget jag har gjort medvetet, det har bara blivit så av sig självt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar