tisdag 17 september 2013

Tusen bitar

Jag har fått dille på låten tusen bitar. Åh vad bra den är!
Jag känner mig redo att bli av med gipsen. De behövs inte längre. Jag vill inte skada mig längre. Men det är kanske lika bra att de sitter på om jag känner mig själv....

Bara för att man bor på ett boende betyder inte det att man inte kan leva ett normalt liv. Jag vet tillexempel en kille som bor på ett boende som just förlovade sig med en tjej som bor på ett annat boende.
Så bara för att man bor på ett boende betyder inte det att livet är kört under hela den tiden!
Man kan få ett hyffsat normalt liv ändå :)

 Jag är lite arg.. De ska ev plocka svamp i helgen med avdelningen men jag får inte följa med för det är så jobbigt med maten nu... BAJS

Min psykolog ringde just och ställde in vårt samtal idag för hon hade migrän..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar