fredag 27 september 2013

Jag kan inte sova !!

Klockan är halv sex och jag har inte sovit en blund.

Ångesten får mig att inte sova. Hjärnan säger åt mig att vandra snabbt runt runt på den lilla yta jag har att röra mig på för att motionera....
Jag känner mig som världens äckligaste!
Jag orkar inte se ut såhär!
Jag har vandrat i två timmar, räcker inte det..? Jag vet inte..
Gaaah



Jag kommer nog inte sova inatt. Jag bad om theralen vid halv fyra men sjuksköterskan tyckte att det var för sent/tidigt? för det.
Jag är inte alls trött och om en timme och trettio minuter kommer dagspersonalen...

Funderar på att gå lite till..
Kommer nog inte få det men man vet aldrig.

1 kommentar:

  1. Det är roligt att du skriver så ofta nu! Och det låter som du, din syster och hennes pojkvän hade det mycket trevligt. Jag har följt din blogg länge, men nu hänger jag inte riktigt med.. bor du på avdelningen eller på talludden? När ska du flytta till lägenheten? Har du blivit bättre sedan du kom till RPK? Kram!

    SvaraRadera