onsdag 18 september 2013

HaHa Lurad

så jävla kul...!
Jag hade svårt att somna igår så jag spelade skipBo med en personal. Vi gjorde ett vad... Densom förlorade skulle säga till en viss personal att den hade känslor för honom. Och jag förlorade såklart....:S
Så i morse när han kom hade jag med personalen som jag slagit vad med ut på rastgården med honom. och jag och personalen spelade så jäkla bra. hahahhhaahaha Han blev helt ställd. Men efter fem sa vi att vi bara skojade. Tiihihih ;) :)

Idag är det rond. Då ska jag ta upp med läkaren att jag vill ha kbt.beh. mot ätstörningen. Så vi får väl se hur det blir.

.

3 kommentarer:

  1. Kul att läsa att det går bättre för dig nu Julia! Jag hoppas verkligen att du får hjälp med din ätstörning, för ett ätstörningsfritt liv är toppen! Kram

    SvaraRadera
  2. Bor du uppe på avdelningen nu?

    SvaraRadera