lördag 14 september 2013

Idag igen

Hej igen!
för det första vill jag bara säga att jag vill att den som skickade fel mail till mig får hellre skicka sin hemadress :)
för det andra söker jag brevvänner!
Julia Zacke
Johan Allgulins väg 1
35257 Växjö

Idag mår jag bra. förutom det här med maten. Att det ska vara så jävla svårt att äta !?
Varför? Det är väl bara att öppna käften, stoppa in maten, tugga och svälja!?
Men nej, hjärnan säger NEJ...! fan i helvete...

Igår slu tade en av mina kontaktpersoner. så jag är på jakt efter nya.
Jag ska ha nu fem sistället för två + en behandlingspedagog + en sjuksköterska.
känns väl helt okej!
Men nu får jag både gå till solrosen och till datorn!
Jag har varit helt "incidentfri" i fem dagar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar