lördag 28 september 2013

Inget hot!

Igår var de på Willys och de köpte RÄTT grejer till mig denna gång . Se, det är inte så svårt!!

Idag har jag sovit ganska mycket. Somnade vid två i natt och natten innan hade jag ju varit vaken hela natten. Så jag hade ju en del att ta igen.
De har bestämt att jag inte får runt runt på nätterna.,! Är lite sur över det.
Det är ju mitt sätt att hantera min ångest?
Och jag tog så illa vid mig i natt!!
Jag sa till en personal "men om jag inte får gå, är det bättre att jag skadar mig istället?" Då sa hon "sluta hota med det hela tiden".
Jag hotade för fan inte!! Jag undrade hur jag skulle hantera min ångest.

Har just tvättat håret. Det blir inte så ofta eftersom jag vägrar duscha för att jag inte vill att någon ska se min äckliga kropp.

Mår inte så bra nu.. Mycket tankar på mat och vikt,. Försvinn...! Lämna mig i fred i alla fall i en minut.

Jag har så inihelvetes ont i höfterna.. Vafan jag är inte ens 22, jag ska inte ha ont i höfterna :( xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar