torsdag 26 september 2013

Världens bästa syster

Idag har jag haft besök av min älskade syster och hennes pojkvän. Det var så jävla underbart!
Jag har bara träffat hennes pojkvän en gång innan. Jag hade fixat mat, kebab pizza var det och så hade en annan patient bakat men det var ingen hit så de åt bara glassen som var till xD
De hade med lite grejer till mig, lite kläder och min ladeshave och mössor och lite till.
Sen fick jag en jättesöt hello kitty penna.
Vi spelade kort, klart att hennes pojkvän skulle vinna ;)
När det var dags att säga hej då började jag lipa. jag älskar henne så jävla mycket och jag saknar henne så ); De fick med sig alla mina frysvaror jag hade här i frysen för de tog upp en hel hylla i frysen. De ska lädda dem i min lägenhet i stället.

Älskade syster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar