lördag 21 september 2013

Längtan

Jag längtar så till torsdag! Då kommer min syster och hennes pojkvän på besök. Jag ska fixa mat och efterrätt. (jag köper färdigrätter på solrosen ocg ber en annan patient baka åt mig ;) )
Men aaaaahh!!! Jag saknar henne! Något fruktansvärt!

Idag ska dem till willys, jag har en del saker som behöver handlas. Och jag hoppas verkligen de kan handla det till mig ifall jag jag ska/kan komma igång med maten igen. Annars är det fan inte mitt fel...
Eller jo det är det ju. Jag kan ju äta av maten som finns här.. Jaja ett jävla krångel det här. Fan VARFÖR?
Tugga och svälj människa...!

Men Åh vad jag vill åka på perm till vipis! (boendet/lägenheten) Men det måste ordna upp sig med maten säger det. Fuck off säger jag. Jag kan mycket mer än de tror. Jag klarar att åka på perm utan att skada mig också !!!! Jag skulle klara en nattperm! SÅ DET SÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar