tisdag 24 september 2013

iPhone!

Alltså, vi har dumma! Vi har bara accepterat att vi ha våra telefoner nere på obsen...!
Men så kommer det en tjej och kräver nåt jävla läkarbeslut eller vafan det va. Och det hade de inte så nu kommer vi få ha våra telefoner :D :D :D
Den ska bara säkerhetstjpas först. Alltså tejpas så de ser om man har öppnat den för om man har det är tejpen bruten. Så jag har inte fått den än. Men snart så!

Idag var jag och bytte gips. Det gick väl bra, förutom när de skulle sätta nålen..! de fick sticka många gånger i foten. Det gör ju så ont och jag är så jävla rädd.
Men det gick bra sen.

Igår fick jag mitt paket med grejerna som jag beställt från panduro! :D :D
Nu ska kläderna komma och skorna! ;)

Jag har sån jävla ångest. Jag behöver duscha, men det kan jag inte för en personal måste titta på. Och jag känner mig inte så bekväm i min kropp så jag kan göra det. Förr har jag duschat med en stor t-shirt men när den blir den ju slimmad efter kroppen. Dessutom kan jag inte tvätta mig själv, jag har två stora plastpåsar på armarna (men som tur är kan jag tvätta mig i "lillan".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar