söndag 25 september 2016

Äventyr i Gbg

Jag fick godkänt på specialpedagogiken. Känns galet bra. Första kursen klar :-D

Igår hade jag verkligen en toppendag! Jag och mammi var i Göteborg. Vi tog tåget upp, och det var skitbra. Eftersom att det var bokmässan stannade tåget på lisebergstationen. 
Men det var kul på bokmässan. Galet mycket folk bara. Men jag gick med i djurens rätt. Var det kannan men medlemskapet tog slut för ganska så länge sedan. Käns riktigt bra!!
Köpte även världens finaste plånbok. En HPplånbok. Ubersnygg!!!
Egentligen skulle vi sovit hur min syster och gått på Liseberg idag. Men vi gick dit efter bokmässan och tog sedan sista tåget hem till Varberg. Träffade min fina syster typ 5 minuter på bokmässan. Hon jobbade där
Det var ganska mycket folk men inte alls som förra helgen. Jag åkte sammanlagt 17 åk, och det är ganska mycket. Mitt rekord är 21 åk. Och mammi van sammanslaget 6.75 kg godis! Inte ett dugg förvånad. Hon vinner jämt!!
Mot slutet var det nästan ingen kö. Fett jävla nice! Men jag kan verkligen inte fä spinn på flygplanet i aerospin. Men jag ska nog klara det nån gång. ;-) men alltså, helix, den är så sjukt grym! Men den bästa är atmofear! Galet bra !!
En positiv sak var också att jag hittad en kiosk där som sålde potatismos! Det är en enda "snabbmaten" jag kan äta. Frågade om det var pulvermos och det var det :-). Kan inte äta riktigt nämnligen. Knäppa hjärna.
Vi tog tåget 23.55 hem. Väl hemma däckade jag i soffan nästan direkt. Jag kräver nämnligen mycket sömn, så jag sov till 13 idag. 

Om morgon är der dax för plugg igen. Fett skönt att ha haft helgen ledig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar