måndag 26 september 2016

Något gör så ont!

Jag har ont. Ont i matstrupen eller var det nu är. Jag har haft ont nu i över 1.5 år.
Jag har varit hos läkaren två gånger, ätit medicin i flera månader, gjort en gatroskopi, EKG och blodprover. Men de hittar inget fel. Jag var hos läkaren för några månader sen men enligt honom skulle smärtan gå över av sig själv. Det har nu gått ett bra tag sen sedan dess men ingen förändring. Smärtan kommer och går. Det börjar bak i ryggen och strålar sedan ut i bröstkorgen och upp i käken. 
Det är något som gör så ont! Smärtan kommer lite då och då och kan sitta i några minuter till flera timmar! Vet inte vad jag ska göra, känns meningslöst att gå till vårdcentralen igen... Men detta är fan inte kul..... Vet inte riktigt vad jag ska göra. Är rädd att det är något fel på mig. Att jag är sjuk på något sett. Men enligt läkaren är det inte det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar