torsdag 5 april 2012

beteenden smittar

Sen jag kom till kliniken har jag lagt mig till fler destruktiva beteenden. Beteenden smittar, man får ideer från andra eller sig själv.. Jag har nu varit inlagd på sjukhus efter en vad jag trodde var en ganska ofarlig självskada egentligen.
Men det slutade med två operationer i halsen, sjukvård inte bara i växjö utan även lund, blodförgiftning, sondmat m.m... Det höll på att gå åt skogen. Men jag har lärt mig en läxa. nu är jag nästan helt återställd igen men bor på obsen, vilket är en fruktansvärd miljö. den är så liten och kal(l). de flesta som bor där mår mycket dåligt och man få stå ut med mycket. Men psykiskt känner jag mig ganska stabil nu! Jag skulle ge allt för att komma ifrån obsen!! Det är VIDRIGT!

på söndag har jag fått perm och ska ut med mammi och gissa vem mer? JO, Ebba!! Så vi ska va ute själva.! YEAY!!!! längtar så!

1 kommentar:

  1. Usch och fy.. låter som om du har svalt splitter? Jag hoppas du får komma ifrån obsen snart och att du får en superdag med din mamma och hund :D

    SvaraRadera