fredag 6 april 2012

Vill upp

Nu är det inte kul på obsen. pga vissa saker är nu dörren mellan obsen och avd. stängd och låst. denna dörr brukade förr stå öppen så man kunde ha lite jävla kontakt med omvärlden men det får den inte nu. Den är tjock och ljudisolerad med ett litet fönster i så man kan se lite lite av resten av världen, men inte höra ett piss. Det finns inte heller en klocka där nere så om personalen inte har en på sig blir det jävligt jobbigt. och ytan är minimal och väggarna därnere tunna så man hör och ser väääääääldigt mycket vilket är piss det med.
MEN jag får har min lilla bärbara DVD nu och det är helt fantastiskt! Det har jag inte fått ha innan. Fan vad det betyder alltså! Det tog bara 7 månader innan jag fick det ;) Så idag har jag för första gången sett "breaking dawn". har läst boken innan men inte sett filmen. grymt bra film men som alltid är boken alltid bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar