lördag 21 april 2012

Min resa var lyckad

Igår var jag i varberg! Det var en lyckad men stressad dag.
Kalaset gick bra, blev lite trött på slutet och bad personalen komma och hämta mig men det hittade aldrig dit så jag fick stanna tiden ut ;)
var och handlade lite på coop, lite shampoo och grejer. och jag tog med mig lite kläder hemmifrån så idg har jag sorterat lite. Jag behöver verkligen ett rum snart på avdelnignen, mina grejer får inte plats i den lilla back jag får förvara dem i ;)

idag har vi varit på willys. Det var trevligt ^_^ alltid lite skönt att komma ut. Det var verkligen skitvarmt! Fick ta av både det ena och det andra! hihi
Jag är glad och mår bra! Visst, jag har tankar ständigt på att skada mig. Hela dagarna får jag kämpa. Men nu har jag styrkan att stå emot! Det är inte alltid den finns, men nu gör den det och det är skönt.

men att få träffa min älskade syster betydde så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär.. nej mer, mycket!
Det var det bästa av allt! Hoppas vi kan ses snart igen! <3

Idag ska vi ha en liten myskväll. Typ spakväll här på avdelnigen. Det ska bli mysigt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar