måndag 23 april 2012

Frigång = frihet

Jag har fått beviljat frigång! Jag är jätteglad över det! Jag har en halvtimme om dagen, ensam ute inom ett visst område. yeay!
nu är ett av mina små delmål uppnådda. duktigt julia! och min iphone får följa med mig ut! <3<3
Idag har jag fått matte A-material. Jag står ikö till skolan här men än så länge finns det ingen plats (har stått i typ 6 mån eller nåt sånt) Men jag fick så jag kan börja på egen hand. Min plan är att börja plugga när jag kommer härifrån, eftersom jag inte har ett gymnasiebetyg. så jag tänkte försöka få betyg i nåt/några ämnen här. Jag börjar med matte, för det gillar jag ganska mycket.

så länge jag är skadefri är det inte så jälka hemskt att va här faktiskt. jag får hitta på saker, får mer och mer. mitt nästa stora mål är permission. men jag vet inte riktigt vad som krävs av mig för att det ska bli möjligt. Men det är helt klart värt att kämpa för! Hoppas på att få reda på vad som krävs idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar