söndag 15 april 2012

underbart med sol

igår var vi ett gäng från avdelnigen som vandrade till willys. Det ska lagas tacos idag så de skulle handla lite. passade på att följa med så jag kunde handla lite till mig själv ;) Det var mycket trevligt och roligt. allt som är ut över det vanliga är roligt.

Idag vaknade jag med ett leende på läpparna. Jag mår bra idag, riktigt bra. Jag känner mig glad, och allmänt välmående. Så jäkla skönt :D
vill flytta upp till avdelnigen nu alltså! men det finns inga rum just nu. Så för att jag ska kunna flytta upp måste någon må dåligt, hamna på obsen och bli av med sitt rum eller flytta. KASST system.
jag är ju på avdelningen hela dagarna nästan så jag vet att jag skulle klara det..!
på förmiddagen var vi ute och gick. Det var superskönt! jättevarmt. hade på mig pälsväst, sjal och mössa men innan vi gick in igen hade allt åkt av. så varmt och skönt var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar