tisdag 10 april 2012

en underbar helg

i söndags var mammi här med lille Ebbisen! Det var underbart alltså. ute utan personal! Vi hade kanonväder också. sol och varmt. Vi var först ute runt omkring här och gick bort till netto så jag kunde köpa kött till prinsessan hihih. sen åkte vi in till stan och strosade runt där i några timmar fast inga affärer var ju öppet så vi bara hade det asstrevligt vi tre <3 hemmakväll hade förstås öppet! Och äntligen fick jag chans att fylla på filmlagret lite. köpte en hel påse med film och boxar! YEAY

den 20 april ska jag troligtvis komma hem på behandlingsresa.! Min älskade lillasyster fyller 18 år och det vill såklart jag vara med och fira!

idag skulle jag ridit egentligen men jag kände att jag inte var tillräckligt förberedd och att det inte var tillräckligt organiserat så jag pallade inte. men satsar på nästa vecka då!
i morse var jag på sjukhuset på det sista återbesöket efter min sjuka. skönt att slippa åka dit mer!

jag får vara mer och mer på avdelningen. iof med personal men spelar roll, bara jag kommer bort ifrån obsen. Äckelobsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar