tisdag 24 april 2012

Ridning idag

alltså, vafan... det är sjukt. så jävla sjukt!!!


jag känner riktig glädje. jag känner bubbel inom mig. jag kan le utan anledning. Livet går bra, jävligt bra.

Fick posetiva besked igår. :D:D:D:D
jag har frigång 2 x 30 minuter varje dag, håller jag mig skadefri i två veckor utökas den.
håller jag mig skadefri i 4 veckor kommer jag få åka på permission hem!
Jag ska börja i DBT.
jag får gå ut och bada med mammi på badhuset om några veckor.
Jag kom just tillbaka från stallet. Var så jäkla nervös innan. men när jag väl sitter på hästen är det lugnt. Det gick skitdåligt, hade en ny häst som inte ville göra som jag ville ;) Men kul var det!
Ska kanske ta min andra frigång snart. Vädret är ju så fint. Det känns jättekonstigt att va ute helt ensam, det var typ ett år sen jag gjorde det. konstigt men underbart.
Jag tror på migsjälv. jag SKA ta mig härifrån.

1 kommentar:

  1. Jag blir så glad av att läsa att det går bra för dig!! DBT är kanoners - jag går í det. Jag önskar dig verkligen all lycka till och jag hoppas så innerligt att du klarar av att vara självskadefri så du får åka hem på permission! Men skynda långsamt. En dag i taget, en sak i sänder. Kram!

    SvaraRadera