torsdag 19 april 2012

LYCKA

jag är så himla glad. imorgon ska jag HEM! yeayeayeayeayeayeay!
igår var jag på stan och fixade lite presenter och finkläder till min älskade systers födelsedagskalas! Jag har gjort två jättefina paket enligt migsjälv ;) jag hoppas hon blir glad. Det ska bli så himla kul. och personalen ska INTE va med på kalaset, bara va i varberg. ska bli så skönt alltså. Allt är som vanligt för en stund. Inget sjukhus, ingen vaktande personal! Jag får leva som förr för en stund <3

min syster.. jag tror inte hon förstår hur mycket hon betyder för mig. Hon är den mest underbara, finaste, vackraste, snällaste syster man kan ha. jag skulle aldrig vilja leva i värld utan henne. hon är den största anledningen till att jag inte stred så mycket emot beslutet om att jag skulle till rättspsyk. sorgligt men sant så kan hon inte leva ett normalt liv så länge jag finns i hennes närhet. mina självskador och sjukdom har påverkat henne jättemycket och jag är så ledsen över det. hon har sett och varit med och för mycket. så länge jag skadar mig själv vill jag inte bo med henne. jag vill ge henne en chans till ett normalt liv.
jag är storasyster, jag ska ta hand om henne. men i stället har det väl blivit lite att hon har fått ta hand om mig...
Jag älskar henne så oändligt mycket..
Hon är den finaste i världen!

1 kommentar:

  1. Va fint skrivet! Omtänksamt av dig. Jag tror hon är minst lika glad för att du är hennes syster :)

    SvaraRadera