lördag 28 april 2012

Spakväll

Igår var jag på grand samarkand. Det är en stor galleria typ. Jag shoppade en bikini och lite annat. vi tog även en fika på espressohouse. Köpte "hungerspelen", som bok. Och nu är jag fast. Fasiken vad spännande den är. Och jag som adlrig läser går och köper mig en bok på 1000 sidor. Jaja, nu har jag något att göra iaf ;-)
Jag hade en mycket trevligt förmiddag ialla fall!!
Varje fredag är det friskvård. Och kliniken har skaffat lite nya grejer i gympasalen, lite löpband och sånt. Så igår testade jag de nya grejerna. Men det är synd att man bara har friskvård en gång i veckan. Hade gärna haft det flera.

Iförmiddags har vi varit på willys. Vi ska ha spakväll ikväll, med ansiktsmasker och sånt, så vi köpte lite exotisk frukt. Jag tror det kommer bli mysigt. Sist vi skulle ha det blev det en snackskväll i stället.

Jag är ute på min frigång två gåner om dagen. än så länge är det bara lilla området som gäller men när jag får det stora ska jag ta hit min dator så jag kan sitta ute med den. yeay.

Jag ska börja vara på talludden (utsluss som tillhör 64:an) typ två gånger i veckan.
Där finns dricksglas och sådant. precis som "på riktig". Jag var där härom dagen och jag drack ur dessa glas utan några som helst problem. Inte ens en tanke på att förstöra..! Jag är lite stolt ;-)
Men innan jag lärt känna miljön och personalen där ska jag ha någon med mig härifrån. Det känns mycket bra. Det var mycket lugnt och skönt där. Inte ens en liten känsla av sjukhus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar