lördag 30 april 2016

Dentan

Sitter hos mammi nu. Vi har just varit ute med Ebba. Finaste Ebba :-). Jag har sovit här och ska göra det i natt igen. Igår såg vi "den bästa sommaren". Den är ju så himla bra!
Ikväll blir det gladiatorerna för min del, men det vill inte mammi se så jag får titta själv xD.
Jag gick in på moodle igår. FU internetplatform. Trodde inte att sveläraren skulle ha rättat de nationella... Men hon hade faktiskt rättat både läsförståelsen och talet! Fick mig en rejäl chock! Fick B på båda två! Trodde jag ALDRIG. Nu går jag in på moodle stup i kvarten för att se om hon rättat skrivningen.. Hoppas verkligen den gick bra, har dock en känsla att det gick dåligt..

Var och hämtade ut dentan idag. Tycker det så jobbigt att borsta tänderna (vet inte varför, lite för att jag inte gillar att bli kladdig). Så kom jag på att jag hade det på recept. Så jag hämtade ut en hel liter utan smak. Mammi kom på att mitt högkostnadsskydd för medicin går ut i slutet på maj så jag tänker hämta ut så mycket jag kan innan dess. Dock kommer jag upp i skyddet ganska snabbt eftersom mina mediciner är grymt dyra! 

Imorgon blir det till att bada Ebbisen då hon ska klippas på måndag. Hon är så långhårig nu så hon kommer bli så fin! Hon blir så sjukt liten när hon är nyklippt. Hon väger ca 5 kg tror jag och hon ser lite småknubbig ut med all päls ;-).

1 kommentar:

  1. Grattis! Vad kul att det gick så bra för dig :) Får jag fråga vad du äter för mediciner? :) Kram

    SvaraRadera