måndag 2 maj 2016

Maj

Jag har ju skrivit alla nationella i så svenskan... Och ja.. Jag fick B på alla tre. Jag fick alltså B på skrivningen också. Kan knappt tro detta. Jag trodde verkligen inte det, eftersom jag mådde så fruktansvärt dåligt!
Nu är det bara en liten del kvar i svenskan sen är den klar.
Nu är det matten jag tänker lägga mest fokus på. Dumt nog var jag inte på matten förra veckan och på torsdag är vi lediga (FY FAN VAD SKÖNT!) för det är studiedag. Så jag har bara i morgon på mig att få hjälp, pch tisdag innan provet. Men jag vet vad jag behöver hjälp i.. Det är ju engelska kvar också men jag känner mig mer trygg med den faktiskt. 

Igår var jag ute hos pappi en sväng. Vi majade, typ.. ;-) Maja är när man går ut på picknick första maj.
Men vi hade inte picknick, vi gick ner till pizzerian som ligger på stranden. Det var typ världens finaste väder. Så skönt nu när det bara blir varmare och varmare. Sedan satt vi och chillade på pappis underbara baksida.
Nu är det dax att söka till USKprogrammet. Ska få hjälp av syven på campus. Så att det verkligen går rätt till. Men jag ska söka några ämnen på komvux också. 300 p hade jag tänkt mig. Jag tror verkligen jag kommer in på USKutbildningen, men för att vara säker söker jag till komvux också. Vore ju synd att inte plugga alls till hösten. 

I morgon ska jag ha hand om Ebbisen. Jag har nämnligen ingen ridning i morgon. Vet inte riktigt varför men ridskolan har stängt då. Så jag hämtar henne efter skolan och sedan är hon hos mig tills mammi kommer hem på kvällen. Mys! Hon klipptes idag så hon komme var såååååå fin!

1 kommentar: